Avatar billede elmer66 Nybegynder
15. august 2006 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætte en remote desktop - hvilken & hvordan?

Hej.

Jeg arbejder et sted med et kæmpe netværk. Der kører et spogram der hedder "Smsrtfilter", og det forhindrer mig i at besøge bestemte sider på nettet :-)

Nu har jeg så fået den ide at sætte en server op derhjemme som jeg kan remote, og på den måde besøge de sider jeg vil.

Findes der noget godt freeware jeg kan bruge til det?

P.S: Jeg behøver ikke svar og kommenterer a'la "Du bliver fyret hvis du gør det", "Der er nok en grund til at der er et filter" osv osv..  Jeg har clearet det med min grp.leder, og fået OK.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
15. august 2006 - 21:14 #1
Avatar billede elmer66 Nybegynder
16. august 2006 - 19:15 #2
Tribalroots svar fik mig på sporet af UltraVNC, der har vist sig at være lige i øjet..

Tak.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
16. august 2006 - 23:06 #3
Det lyder dødgodt! =)