Avatar billede gitteihe Nybegynder
15. august 2006 - 08:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Koks i photoshop

Jeg har siddet og rodet med at få lavet frimærkeeffekter. Dette lykkedes ikke, men det lykkedes mig at få lavet koks i min photoshop :-o
Hver gang jeg åbner et nyt dokument står der et 1 tal i højre venstre hjørne samt et firkantet ikon med "sik-sakker" indeni. Nogen der ved hvad jeg har fået lavet?
Avatar billede hcma Novice
15. august 2006 - 11:01 #1
du har nok fået lavet en ny pref.-fil
Prøv at resette preferencefilen enten ved at holde ctrl.+shift+alt nede mens Photoshop starter op (du skal være hurtig), eller ved at smide filen ud.
Den ligger i
C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Photoshop\ 7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings\
Application Data er en skjult fil så når du søger skal du slå View Hidden Files and Folders til.
Avatar billede gitteihe Nybegynder
15. august 2006 - 12:14 #2
Mange tak skal du have......og jeg var hurtig nok -100000000000000000 tak ;o)
Avatar billede hcma Novice
15. august 2006 - 12:27 #3
selv tak :o)

du skal lige tage højde for, at hvis du afinstallerer/geninstallerer PS, skal du også slette pref-filen, da den ikke slettes ved en uninstall.