Avatar billede intimo Nybegynder
15. august 2006 - 02:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af intimo.dk's brugervenlighed (herreundertøj med stil)

Hejsa!

På vores nye internetbutik http://www.intimo.dk/ har vi gentænkt indkøbskurven, for at øge brugervenligheden. Derfor kunne vi godt tænke os at vise alle interesserede den og udbede os MASSERE af kritik og debat herom.
Fokus har som skrevet, ligget på brugervenlighed og alt er lavet fra bunden i Photoshop, Macromedia, Php og Ajax.

Prøv at ligge ting i kurven og gå så langt i vil i betalingsprocessen ;-)  Giv os jeres feedback, ideer, ris og ros - alt er velkommen.

Med venlig hilsen,

Nicolai B.
http://www.intimo.dk/ - undertøj med stil
Avatar billede jacla Nybegynder
15. august 2006 - 03:30 #1
Den grå farve er efter min smag for lys, saver mere kontrast og større fonts. Den lysegrå tekst er anstrenge at læse.

Funktionaliteten er fin.

Let at komme rundt (bruger venlig)

Alt i alt ok  c",)

vh

Jan
Avatar billede boost Nybegynder
15. august 2006 - 16:44 #2
Syntes det ser godt ud, farverne passer godt sammen.
God ide med også at have blå og grønne farver, ellers ville det virke kedeligt.

Dog ville jeg nok ændre den sorte farve som indiker at varen er på lager, til den grønne farve i stedet, så lægger du mere mærke til om den er på lager eller ej.

Vil give jacla ret i alt den lysegrå tekst er anstrenge at læse.

Hvad angår brugervenlighed, så kunne den ikke være meget bedre!
Avatar billede jacla Nybegynder
15. august 2006 - 17:37 #3
Tak her fra
vh

Jan
Avatar billede boost Nybegynder
15. august 2006 - 17:42 #4
Tak for points..
Avatar billede intimo Nybegynder
15. august 2006 - 18:35 #5
Det er bare i orden - det er fedt at få nogle tilbagemeldinger på sit website.

Mvh,

Nico
intimo.dk