Avatar billede aproxi Nybegynder
14. august 2006 - 17:42 Der er 2 kommentarer

Kørsel af diverse spil = problemer

Hejsa..

Jeg har et lidt underligt problem. Når jeg spiller diverse spil så køre spillene ok de første 30 min... efter det begynder det at hakke helt ekstremt. Jeg kan høre at min HDD arbejder helt vildt.
Jeg har:
3 Ghz pentium 4
512mb ram
radeon x800

Spillet køres fra en WD Raptor 10k RPM.

Jeg har tænkt på at den måske mangler ram... men syntes det virker underligt at det simpelthen skal hakke så meget.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. august 2006 - 17:50 #1
har du renset for støv.?
Og checket temp..?
Det kan blot være en blæser der er støvet, el der er træt.?
Avatar billede daquar Nybegynder
15. august 2006 - 00:14 #2
Pentium 4 har den smarte funktion at når den bliver varm, så sænker den farten. Det er måske det du løber ind i. Her i sommervarmen har mange computere problemer med varmen.