Avatar billede neeo Nybegynder
14. august 2006 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kørere asp side som andet bruger

Hej Eksperter..

er det mulligt at få en asp side til at blive kørt fra en
anden brugerer end iwam_ ?

det er fordi jeg kalder en exe fil fra min asp, men den exefil kan kun køres af en bruger der hedder Artg1..

er det noget man kan kode sig til , eller konfigurere IIS serveren til  ?
Avatar billede mountmedia Nybegynder
14. august 2006 - 14:57 #1
Er det ASP.NET eller ASP 3.0 Classic ??
Avatar billede neeo Nybegynder
14. august 2006 - 15:51 #2
det er asp 3.0 clasic....
Avatar billede mountmedia Nybegynder
14. august 2006 - 16:25 #3
Kan du ikke bare give IWAM_ brugeren samme rettigheder som ARTG1 brugeren ?

Ellers skal du bruge impersonation: http://support.microsoft.com/kb/248187/
Avatar billede neeo Nybegynder
15. august 2006 - 11:19 #4
det med at give iwam_ samme rettigheder som ARTG1 går ikke....
men ellers har jeg prøvet den her link http://support.microsoft.com/kb/248187
men jeg syndes stadige at det er iwam_ de starter proccesen...
kan man lave noget på mappe nivue i iis ? eller andet ? :(
Avatar billede neeo Nybegynder
22. august 2006 - 10:56 #5
lukker desvære spørgesmålet, intet svar....:(