Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
12. august 2006 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mærkeligt problem med sløret tekst

Hej derude

Jeg har en flash-fil med to scener. Hver af dem har et layer med en adresse nederst, hvor teksten står med verdana 9px og er sat til Bitmap(no anti-alias). Problemet er så at teksten i den ene scene bliver som den skal, og i den anden bliver den sløret.

Jeg har prøvet at kopiere teksten fra den rigtige, men der sker det samme. Også hvis jeg kopierer hele framet.

Kan det være indstillinger for scenen, eller for layeret?
På forhånd tak!
Avatar billede lulc Nybegynder
12. august 2006 - 17:25 #1
Hmm.. Det lyder mærkeligt..

Som udgangspunkt: Arbejd aldrig med scenes.. Det er for ustabilt.
Du siger du har prøvet at kopiere og så "paste in place"?

Prøv lige og tjekke om du har sat begge textfields til 0 i x og y possitionen.
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
14. august 2006 - 17:54 #2
Jeg synes også det er meget underligt...

Jeg har prøvet med paste in place, og den laver stadig det samme.
Jeg brugte også kun scenes for at kompensere for et andet problem. Nemlig at der kom en scrollbar når jeg skiftede hele html-filen.

Jeg klarede dog tekst-problemet med Use Device Fonts. Den er ikke optimal, men da det kun er verdana kan den bruges.
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
07. december 2007 - 10:42 #3
Klaret!