Avatar billede finesmecker Nybegynder
12. august 2006 - 11:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Design af pokerlogo

X Hej Eksperter.

Er ved at lave en privat hjemmeside for en pokerklub men mine kreative evner indenfor grafik ligger langt væk hvorfor jeg ville høre om der var en venlig sjæl der kun for point kunne strikke et fedt men selvfølgelig "hurtigt" logo sammen til at være øverst på hjemmesiden.

Størrelse ca. 730 bred og 110 høj (passer det ikke meget godt?)

Der skal stå - "DE 5" - PRIVAT POKERKLUB

Der må meget gerne være lidt farver i og med et billede af chips/kort mv.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 10:39 #1
http://www.kengun.com/eksperten/725981.jpg måske? - mitt klistermærke fjernes selvfølgeligt hvis du kan bruge banneret.
Avatar billede nfk Nybegynder
13. august 2006 - 16:26 #2
Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. august 2006 - 10:29 #3
Kengun - det er rigtig godt - lige hvad jeg har tænkt mig - måske størelsen på skrift kunne være mere tydelig og større men ellers helt kanon. Læg svar og banner uden mærke :)

nfk - tak for bud men vælger kenguns
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2006 - 12:08 #4
Sådan :)
http://www.kengun.com/eksperten/725681.jpg
http://www.kengun.com/eksperten/725681b.jpg

Grunden til at jeg hadde skriften lidt lille og samme farve (sort) er at jeg ville at teksten skulle se ud som at den hørede til på kortet som en "toptekst".

PS! Vil bede dig om at også give nfk nogle points for hans tid. Måske 50 til ham og de resterende 150 til mig er ok?
Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. august 2006 - 15:24 #5
jeg takker.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2006 - 15:56 #6
jeg takker også :) Held og lykke med din side :)