Avatar billede xvid Seniormester
11. august 2006 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Jeg mangler en extern harddisk

Hej

Jeg overvejer at få mig en extern harddisk til bl.a. backup og til at gemme filer på af og til og derfor vil jeg gerne spørge jer om I har et godt forslag til en harddisk til billige penge her er nogen links som jeg har fundet hurtigt

http://www.pc-lager.dk/varegruppe?gruppe_id=51&type=hardware&gruppenavn=Harddisk          http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=450&ProductCategoryID=284

pft
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. august 2006 - 23:40 #1
Maxtor ville jeg tage da de har en god garanti og er til at betale, kig efter havd chasen er på den hd du vil købe, de fleste er på 2 mb men kan få større, og de giver lidt mere hastighed, og der er ikke den store prisforskel, kig evnt på www.edbpriser.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. august 2006 - 23:45 #2
Jeg vil helt klart anbefale denne: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=420339&lokation=

den er flot, hurtig, støjsvag, og på 250GB med 8 mb cache.
Avatar billede xvid Seniormester
12. august 2006 - 00:13 #3
hvad ville I vælge sata el ata?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. august 2006 - 20:11 #4
xvid - afhænger af forskellige faktorer. Hvis dit system kan klare sata kan du købe denne - den er lidt hurtigere.
Avatar billede xvid Seniormester
12. august 2006 - 22:24 #5
fastwrite hvad er det for nogen krav du tænker på? jeg kør med xp og min pc er 4-5 år gammel.

jeg tænkte først og fremmest på at lave backup af min hd man vil også gerne bruge den til at gemme filer på så hvad skal jeg kigge efter?