Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 13:57 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Point til anden bruger

Hør her alle sammen.

nu skal nikolajdu/kimrosgaard, eller nogle af jer andre som der sender mails til admin om snyd, det behøver i ikke at gøre.

Jeg har oprettet brugeren zmook, og admin har givet mig lov til at overføre de her point, til den anden bruger.
Så i behøver ikke at sende en masse mails til admin !

Så snart jeg har givet min anden bruger zmook point, så sletter jeg denne bruger !
Avatar billede zmook Nybegynder
14. maj 2001 - 13:58 #1
Jeg har fået lov !
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. maj 2001 - 13:58 #2
må vi se evt. mail fra admin?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. maj 2001 - 13:59 #3
jeg vil se mail!
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. maj 2001 - 14:00 #4
Jeg vil se skriftlig erklæring herinde fra Admin.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. maj 2001 - 14:00 #5
me 2
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:00 #6
webmasterdk - Jeg spurgte ham, om det var ok, hvis jeg oprettede en bruger, som der hed zmook, og så overførte mine point, fra brugeren stefan.olsen til zmook. Og så skrev han tilbage, at det var okay, men det var kun denne ene gang, det måtte ske !
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:00 #7
Jeg spurgte ham, om det var ok, hvis jeg oprettede en bruger, som der hed zmook, og så overførte mine point, fra brugeren stefan.olsen til zmook. Og så skrev han tilbage, at det var okay, men det var kun denne ene gang, det måtte ske !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. maj 2001 - 14:01 #8
en eller anden, få admin herind så han kan bekræfte det.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. maj 2001 - 14:01 #9
i så fald vil jeg også have min ca. 280 fra min gamle bruger! :)
Avatar billede hojben Novice
14. maj 2001 - 14:02 #10
Hvad er problemet egentlig med at bruge det brugernavn som man nu en gang starter med ? Det er jo fløjtende pisse hamrende ligegyldigt med hvad brugeren hedder...! Jeg ville godt ha heddet Højben, men det var/er vist stadig umuligt pga æøå politikken men det gør da ikke at jeg opretter en ny profil!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. maj 2001 - 14:02 #11
har spurgt admin!
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:03 #12
Jeg spurgte også om admin ville ændre mit nick til zmook. Men det har han ikke svaret på.. kun det andet som jeg skrev !
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
14. maj 2001 - 14:03 #13
Dårlig undskyldning!
Det må man ikke, og sådan er det bare!
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:03 #14
webmasterdk - Okay ! Jeg er sådan set ligeglad, for jeg HAR fået lov !
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2001 - 14:04 #15
Fordi at han lige er i gang med at snyde sig til 300 point!

zmook >> Jeg nægter at tro på at Admin har givet dig lov til at overføre alle pointene, han ville i det mindste have nævnt noget om de 300 point du får ved oprettelsen af en ny bruger?
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:04 #16
lord - Han HAR skrevet at jeg godt måtte...
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:05 #17
tommyf - Fint. Skal vi gøre det på denne her måde at jeg opretter et spørgsmål (fra brugeren zmook), og så giver jeg mig selv pointne (stefan.olsen) , og så sletter jeg brugeren stefan.olsen.... Sådan havde jeg faktisk tænkt mig at gøre det !
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2001 - 14:06 #18
stefan.olsen >> Hvor for ikke bare selv lave et svar på dette spørgsmål? Så kan du vælge avanceret og give 300 point til dig selv, og resten til din nye bruger. Så slipper vi for en masse unødvendige spørgsmål.
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:17 #19
Okay.... Det gør jeg så !
Avatar billede stefan.olsen Nybegynder
14. maj 2001 - 14:19 #20
tommyf - Det virkede ikke ?!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. maj 2001 - 14:19 #21
det gjorde du så ikke!!
Avatar billede hojben Novice
14. maj 2001 - 14:21 #22
Stefan >> Din bruger smook er nu blevet 931 point rigere!!! DOH!!!
Avatar billede zmook Nybegynder
14. maj 2001 - 16:06 #23
hojben - Jeg har kun 931 point !?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. maj 2001 - 16:36 #24
Det er ikke korrekt. Har zmook misforstået noget ? Du bedes komme med en prompte reaktion !
Avatar billede stigc Nybegynder
14. maj 2001 - 18:37 #25
og så var der dengang du snød her:

http://www.eksperten.dk/spm/72056