Avatar billede ansa Nybegynder
14. maj 2001 - 13:06 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Din mening - tak

Hvad er din kommentar til denne side:
www.sengestudie.dk???

Alt modtages med kyshånd - også løsningsforslag;-)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2001 - 13:10 #1
ser rigtig godt ud!!
måske lidt lang tid om at indlæse
Avatar billede elisabeth Nybegynder
14. maj 2001 - 13:12 #2
Jeg har været hurtigt rundt på sitet og synes den er super både designmæssigt og i forhold til brugervenlighed. Der er en enkelt fejl på tilbehør, hvor tabellen får et hak i venstre side. Eller er der faktisk ikke noget jeg ikke kan li\'.
mvh Elisabeth
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. maj 2001 - 13:13 #3
rigtig nydelig side! pæn og overskuelig! let at navigere rundt på!
Avatar billede ansa Nybegynder
14. maj 2001 - 13:15 #4
Til Elisabeth -

tak for svaret - mht. \"hakket\" i Tilbehør - så er det faktisk med vilje - der ska lvære en sort ramme i venstre side (det er der på prislisten i papirform!!). Men det kan du ikke lide?? Løsningsforslag??
Avatar billede jacobchr Nybegynder
14. maj 2001 - 13:15 #5
Kanon flot side både i 1024*768 og 800*600.
Har ikke fundet noget at sætte fingeren på.

/jacob
Avatar billede ajh Nybegynder
14. maj 2001 - 13:16 #6
Det er en meget præsentabel  side... jeg ved ikke om logoet altid har været krøllet eller om det er det bedste du havde ?

Jeg kan ikke lide den effekt der er på main siden.. den burde holdes i samme stilrene form som det foroven (eg. sengestudie)

jeg syntes det er en skam at du ikke bruger den samme farve på dine \"kugle\" bogstaver... på profil er den rød og det ville jeg foreslå på de andre sider også... jeg ville vælge en anden font til selveskrifttypen (e.g. profil)

Knapperne forneden er flotte..

Under Div tilbehør og produktliste er det et helt andet layout... som er grimt.. :) .. jeg ved ikke om det er fordi du har brugt et eller andet ehandels program eller om det er et opdateringsmodul el. noget... det bør ihvertfald ligne det andet...
På min macintosh er der i venste side på de 2 på gældendesider en 10-15 pixels sort baggrund.. jeg tager gerne et screendump og sender dig til hvis du  vil have det..

Ellers er siden ganske fin..

9-10@13
Avatar billede ansa Nybegynder
14. maj 2001 - 13:23 #7
Til ajh

Tak for dit svar - som tidligere nævnt er den sorte tabel på produktlisten og div. tilbehør en \"must\" ramme = er også i papirform i forretningen - men bør måske alligevel fjernes - nu når I allerede er to der nævner det!

Ellers endnu engang tak for hjælpen;-)
Avatar billede ajh Nybegynder
14. maj 2001 - 13:31 #8
ansa> det ser usammenhængende ud... hvis du ville køre med produktark på nogle sider burde du have startet med at layoute så det passer dertil... :)
Avatar billede ansa Nybegynder
14. maj 2001 - 13:33 #9
Til ajh

Okay - den skal der arbejdes med!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. maj 2001 - 15:07 #10
menuen forneden er svære at læse, og bliver helt ulæselig ved mousover/valg

på produktsiderne er der endnu et menusystem, svært at læse og det tager nogen tid før man opdager det er en menu og ikke blot uforståelig produktinfo.

man finder nogenlunde nemt ud at at det handler om madrasser. Det fortæller billederne. men der står ikke rigtig noget om de madrasser. Fx hvor store de er i bredde og længde, det er pokkers vigtig info man ønsker når man skal møblere et rum.

Siden fremstår smukt. meget smukt.

men der er for lidt indhold, for besværlig navigation og for lidt hensyntagen til at folk der kommer har et FORMÅL med at komme.

mvh JakobA
Avatar billede elisabeth Nybegynder
14. maj 2001 - 22:20 #11
nej jeg fik kun opfattelsen af at det var en fejl, så derfor kan jeg ikke lide det. ellers er jeg vild med sitet.
mvh elisabeth
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 02:20 #12
din layers bliver ikke vist ordenligt i min browser... (msie5+)

frames=no no! (jeg ved godt at nogle vil mene, at det er et religionsspørgsmål... men stadig... undgå for alt i verden frames!)

og med mindre du er helt vild for at annoncere for adobe, så fjern lige dit <META NAME=\"Generator\" CONTENT=\"GoLive 5.0\">-tag...:)
Avatar billede ansa Nybegynder
15. maj 2001 - 08:33 #13
Til thomasledet

hvad er det ved mine layers der ikke bliver vist korrekt??
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 08:42 #14
Avatar billede ansa Nybegynder
15. maj 2001 - 08:50 #15
okay - der er noget der SKAL rettes!!

Tak for det!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 08:54 #16
var så lidt...:)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 08:54 #17
mine specs: 1280x1024x32bit largefonts, msie5+
Avatar billede ansa Nybegynder
15. maj 2001 - 09:01 #18
Det var da lidt at en skærmopløsning - er sitet så ikke MEGET lille??
Avatar billede ajh Nybegynder
15. maj 2001 - 09:04 #19
ansa> nope.. jeg kører sammen opløsning på en 17\'\' det er fino :)
Avatar billede ansa Nybegynder
15. maj 2001 - 09:05 #20
10-4
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 09:15 #21
nej... det kommer an på, hvad jeg ellers har åbent på min skærm...:)
Avatar billede ansa Nybegynder
15. maj 2001 - 09:23 #22
okay - !

Endnu engang tak for hjælpen!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
27. maj 2001 - 11:55 #23
Okey, men din mouse over er LANGSOM!!!
Det generalt meget tung!
Ellers okey side.
Avatar billede ralphitz Nybegynder
02. juni 2001 - 01:34 #24
1) Husk leveregel nr. 1 for alt design arbejde (detvære sig på web som på tryk) \"kill your darlings\" .. hvis der er noget som du syntes er hammerflot/fedt/whatever, så vær ekstra opmærksom på om du ikke bare syntes det er fedt fordi du er designer.
2) Stilmæssigt er sitet lidt en blandet biks: Den flotte kontrast mellem den mørkerøde og den cremegule bliver lidt ødelagt af de lyse røde titler der har fået en gang wind filter.. Knapperne i bunden er meget flotte.
3) TUNGT! .. sidder selv på adsl og alligevel er sitet lidt om at loade (og nej det er ikke min egen \'puter der er langsom). Husk at der stadig er rigtigt rigtigt mange brugere der sidder på analogt modem (28.8,33.6,56.6).
4)Som thomasledet også sagde: Frames er et nono .. noget dynamisk som php, asp eller perl kan gøre jobbet for dig så du undgår frames.
Grunden til at du bør undgå frames er at søgemaskiner har rigtigt svært ved dem!
5)  Under div. tilbehør og produktliste passer sitets format rigtigt, rigtigt dårligt .. lange lister kan da lige så godt udnytte skærmen ordentligt .. jeg føler mig snydt når min 21\" ikke får lov at arbejde i all 1600x1200 ... og jeg ville føle det samme på en 15\"@1024x768.

Ikke mere fra mig .. håber du kan bruge det ...