Avatar billede latz69 Nybegynder
10. august 2006 - 17:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af dvd-optager - hjælp!

Hejsa. Jeg er ude efter en dvd-optager, men jeg er pænt rookie inden for dette område, så nu håber jeg på lidt hjælp

Her er kravene:

1: Prisen skal helst ikke være mere end 3000 kr! 2500-3000 ville være passende, men hvis du mener, at du har GULDET til 3300 kr, så sig det endelig

2: Den skal kunne læse dvd-r, dvd+r, dvd-rw, dvd+rw

3: Minimum 150 GB harddisk - gerne mere

4: Dette punkt ville være klasse, hvis det kunne opfyldes, men har ingen anelse om det kan dette, da jeg ikke ved om det kan købes til pengene. Ønsket er således: Lad os tage eksemplet at man sidder og ser en live fodboldkamp og man skal på wc. Så har jeg hørt noget om at man kan optage kampen og se den 5 minutter senere med 5 minutters forsinkelse - ergo, optager dvd'en mens man sidder og ser det den er i gang med at optager, dog ser man det optagede med 5 minutters forsinkelse. Aner ikke hvad det hedder!

Jeg har selv tænkt på denne: http://www.pixmania.com/dk/dk/234691/art/sony/dvd-afspiller- med-160-gb.html#  Er det noget der kunne virke? Eller findes der noget bedre til prisen?
10. august 2006 - 18:25 #1
Generelt Guide -> http://www.recordere.dk
Avatar billede norbert_ Nybegynder
10. august 2006 - 18:28 #2
Enig med dr1 - det er nørdernes paradis :-)
Men jeg vil fraråde dig at købe i udlandet. Prøv at kigge her:
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=2&emne=visprodukt&Gruppenr=52&ID_infoside=96205
Nu virker dit link ikke hos mig, men her hos tapeconnection kan du få en Sony, der opfylder alle dine krav til ca. 3400 kr. og med 3 års FULD garanti. Det kan næsten ikke gøres billigere.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
10. august 2006 - 18:44 #3
Avatar billede latz69 Nybegynder
10. august 2006 - 23:04 #4
nice nice... den er pænt fed - lidt over prisen, men den ser ikke dårlig ud :)

Jeg siger tak... smid et svar norbert
Avatar billede norbert_ Nybegynder
11. august 2006 - 05:44 #5
Så held og lykke med din nye maskine :-) (Jeg har selv to stk. Pioneer's - men de er noget dyrere)  :-)