Avatar billede kimooo Nybegynder
10. august 2006 - 00:17 Der er 5 kommentarer

Kan ikke boote og "adgang nægtet" i recorery console

Hej.

Min computer startede med at skrive noget med at der manglene en fil noget med WINDOWS/SYSTEM32/CONFIG/SYSTEM. Så ville jeg prøve at skrive et par kommander i konsollen når man sat xp cd'en i. Man den skrev "adgang nægtet" efter alt hvad jeg skrev undtagen chkdsk. Jeg har også prøvet at finde repair efter man har trykket på installer windows, men den er der ikke.

Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede gratis Nybegynder
10. august 2006 - 01:01 #1
Avatar billede kimooo Nybegynder
10. august 2006 - 01:04 #2
har prøvet den skriver bare "adgang nægtet" bagefter
Avatar billede kimooo Nybegynder
10. august 2006 - 11:26 #3
andre forslag??
Avatar billede kimooo Nybegynder
10. august 2006 - 12:11 #4
har prøvet at skrive:
md tmp
copy c:\windows\system32\config\system c:\windows\tmp\system.bak
copy c:\windows\system32\config\software c:\windows\tmp\software.bak
copy c:\windows\system32\config\sam c:\windows\tmp\sam.bak
copy c:\windows\system32\config\security c:\windows\tmp\security.bak
copy c:\windows\system32\config\default c:\windows\tmp\default.bak

delete c:\windows\system32\config\system
delete c:\windows\system32\config\software
delete c:\windows\system32\config\sam
delete c:\windows\system32\config\security
delete c:\windows\system32\config\default

copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config\system
copy c:\windows\repair\software c:\windows\system32\config\software
copy c:\windows\repair\sam c:\windows\system32\config\sam
copy c:\windows\repair\security c:\windows\system32\config\security
copy c:\windows\repair\default c:\windows\system32\config\default

og bare

copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config\system

men når man starter windows op kommer der bare hurtigt en blå skærm og så genstarter den??
Avatar billede kimooo Nybegynder
10. august 2006 - 12:13 #5
er det rigtigt at hvis man kommer til at skrive noget forkert og så trykker enter så har man ødelagt windows??