Avatar billede chanellab Nybegynder
09. august 2006 - 19:16 Der er 2 kommentarer

forbindelsesfejl...MSN hvorfor

Jeg har hentet den nye MSN live, men har en del problemer med den.

Da jeg havde installeret den og skulle logge på, forsvandt først alle mine kontakter,og jeg tænkte, ja okay..igang med at tilføje igen, men så var alle offline og jeg undrede mig for jeg stod som online. Jeg kører så hen over msn i bunden og der står forbindelsesfejl, nogen der ved hvad katten jeg skal gøre for at få den online så mine kontakter kan se mig??

Chanella
Avatar billede 7degreez Praktikant
09. august 2006 - 19:37 #1
Prøv at afinstallere den og hent den på ny... ;)
Avatar billede chanellab Nybegynder
09. august 2006 - 19:43 #2
Har jeg gjort 11 gange...virker not..*S*