Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
09. august 2006 - 16:36 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Problem med overførsel til SD-kort

Har købt et Kongston 1 GB Elite pro - SD-kort. Altså flashRAM. Jeg bruger en almindelig USB kortlæser til at overføre filer med. Det har hidtil virket fint med mine mine kort til digital-kamera.

Men med det nye kort er overførslerne fejlbehæftede. Der kan komme fejlmeddelelser om beskadigede filer m.m. Og de filer jeg har lagt over får pludselige mærkelige navne bestående af af underlige symboler.

Jeg har prøvet adskillige gange med forskellige mp3-filer som virker fint på computeren. Fomatteret på både den ene og den anden måde har jeg også. Jeg har fået det til at virke en gang, hvor jeg kun lagde nogle få mp3'ere på.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
09. august 2006 - 17:30 #1
Du har formateret SD-kortet i dit digital kamera?
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
09. august 2006 - 17:41 #2
Det er nu til bilradioen. Ja, jeg har formateret det der. Og jeg har også prøvet med windows. Skal være FAT for at bilradioen kan læse det.
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. august 2006 - 18:08 #3
lyder som et defekt kort
09. august 2006 - 18:22 #4
... for at dele problemet på midten - prøv på en anden putter / Kortlæser ?
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
11. august 2006 - 20:19 #5
Det var kortlæseren som ikke var med på så stort et kort. Har købt en Mr. Platinum 9 i 1 kortlæser til 200 kr. Virker bare, og meget hurtigere.
Hvis i smider et svar skal i få nogen point for deltagelsen.
11. august 2006 - 20:25 #6
Ping...

(Det var et [svar]...)

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. august 2006 - 20:34 #7
enig med dr1 ;)