Avatar billede etlekana Nybegynder
14. maj 2001 - 10:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

NETSCAPE SUTTER!!!!!

Hvorfor skal netscape være så træls at lave sider til så de fungere og ser nogenlunde ud? Nogen der kender en side hvor jeg kan lære om hvad jeg skal vide for at lave en side der bare ser nogenlunde ud i netscape. F.eks. hvilke styles / html tags og værdier den kan klare i de forskellige versioner.

Mvh Etle
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. maj 2001 - 10:55 #1
IE sutter meget værre end Netscape, for de skifter deres DOM, som andre skifter underbukser.

/per
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
14. maj 2001 - 11:04 #2
Køb John deere det virker
jeg bruger det :-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. maj 2001 - 11:14 #3
html.dk og builder.dk er gode steder.
Avatar billede zenex Nybegynder
14. maj 2001 - 13:50 #4
Det er fuldstændigt ligemeget hvilke browsere der \"sutter\"! En hjemmeside skal kunne fungere i alle browsere, men jeg desværre ikke hvor man kan finde noget om det! Men jeg ville nok foreslå at kigge på enten www.sun.com eller www.w3c.org mon ikke der står noget på netscapes hjemmeside?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. maj 2001 - 15:09 #5
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. maj 2001 - 01:02 #7
mozilla styrer...
Avatar billede hjhansen Nybegynder
17. maj 2001 - 15:20 #8
2 sikre er www.htmlhelp.com og www.css.nu

Der er winhelpfiler på både css2 og html 4.0 samt kompabilitetscharts, workarounds for kendte problemer m.m. Har selv haft stor fornøjese af begge sites.