Avatar billede fatrix Nybegynder
08. august 2006 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genvej til Total commander

Hehe. Sidder og leger med Total commander som jeg har brugt i mange år. Jeg er lidt af en genvejs-luder og kom pludselig til at se at jeg ikke kan oprette en fil f.eks en txt-fil uden at skulle benytte musen. Så derfor spørger jeg om der er nogen som ved om det er muligt at oprette en genvej til at lave et tekst dokument.

Ved godt det er en smule latterligt men det ville redde min dag hvis nogen kunne give mig et svar :-)

/Anders
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. august 2006 - 20:45 #1
Shift-F4, og så indtaste navnet på filen.
Avatar billede fatrix Nybegynder
08. august 2006 - 20:48 #2
w00t super nice.
Takker mange gange. Lige hvad jeg havde brug for :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. august 2006 - 20:57 #3
Dejligt at høre :-)