Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
08. august 2006 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hente kalender data fra Exchange

Hejsa, jeg har kigget lidt rundt herinde, og fundet ud af at sende en mail via Outlook nu.

Men jeg vil gerne videre og forsøge at få fat i kalender informationer fra Exchange - og ikke blot mine egne - alle kalender oplysninger der ligger i den (alle brugere) fx 1 uge frem.

Er der nogen der kan lede mig på sporet?
- forventer ikke et sølvfad men en lillefinger til at komme i gang.
Tror jeg har fat i alle de rigtige "references":
Microsoft CDO 1.21 Library
Microsoft CDO for Exchange 2000 library (antager det er godt nok selv om det er Exchange 2003???)
Microsoft Outlook 11.0 Object Library
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
27. december 2007 - 23:43 #1
lukker
Avatar billede mo-bo Nybegynder
11. februar 2008 - 14:35 #2
Hvad fandt du ud af ?
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
11. februar 2008 - 18:29 #3
Der findes programmer rundt omkring der tilbyder at hive data ud / integrerede Intranet løsninger.

Vi har tidligere haft et system til at køre, via Access, som kan tilgå Exchange (tilknyt datakilde eller lign. ala det den kan som frontend til MS SQL)