Avatar billede exposure Nybegynder
08. august 2006 - 12:01 Der er 1 løsning

Public Folder rettigheder

Har et kæmpe problem. Mit arbejde sider inde med en stor mængde "items" i deres Offentlige Mapper. Der har nu i lang tid være det problem, mails ikke kan ses i nogle mapper. Dvs. man kan godt se at de er der, men subjectet er væk. Man kan løse det hvis man som administrator går ind og flytter alle mails over til en tmp folder og derefter kopier det hele tilbage igen. Dette er selvfølgelig ikke en læsning jeg har lyst til at begive mig ud i, da de har så mange mapper.

Når jeg prøve noget på de "tomme" mails, f.eks. at flytte dem så siger den: "Du har ikke tilstrækkelige tilladelse til at udføre denne handling på objektet..." (dette er dog kun hvis jeg er logget ind som en anden end administrator).

Har været inde og giver de forskellige mennesker rettigheder til at se, rediger og slette fra mappen, så det skulle være i orden.

Vi kører Windows 2003 Server R2 med Exchange Server 2003.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede exposure Nybegynder
09. august 2006 - 13:51 #1
Har selv fundet løsningen. Brugte PFDAVadmin til at fjerne item-level permission