Avatar billede jonas_c Nybegynder
07. august 2006 - 13:48 Der er 4 kommentarer

Drop down menu.

hey, jeg er lige begyndt at arbejde på dropdownmenuer af alle mulige former og nu sidder jeg lidt fast med en af dem.

http://www.eacko.com/123.html

det går ud på at når man killer på linket skal underlinksne komme frem neden under som de også gør.. boksen bliver stående selv om man flytter musen.

jeg kunne godt tænke mig at hvis man så klikker et tilfeldigt sted, lukker boksen igen.. men det kan jeg ikke få til at virke.

på forhånd tak...
Avatar billede skelboe Nybegynder
08. august 2006 - 15:35 #1
Når du alligevel bruger javascript skulle du lige tjekke

http://www.dynamicdrive.com
Avatar billede jonas_c Nybegynder
08. august 2006 - 18:46 #2
BLEEEH er det noget med onClick="delayhidemenu()" ?

den ser sådan her ud:

<div onClick="expand('menu2',true)" onClick="skjulAlle()">
<a class="knap" href="java script:void(null)">
<a class="knap" href="java script:void(null)">JONES</a>

<div class="submenu" id="menu2">
<div><a target='main' class="knap" href="Biografi.html">Biografi</a></div>
<div><a target='main' class="knap" href="Arbejde.html">Arbejde</a></div>
<div><a target='main' class="knap" href="Foto.html">Foto</a></div>
</div>
Avatar billede roenving Novice
20. august 2006 - 08:43 #3
Kom du videre ?-)
Avatar billede jonas_c Nybegynder
06. september 2006 - 22:32 #4
Næ hehe.. sidder faktisk stadig og roder med den menu... vil meget gerne have hjælp hvis folk hved hvad det er jeg snakker om...?