Avatar billede oster Nybegynder
07. august 2006 - 10:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg en dias af billeder til videoformat

Hej med jer

Jeg er ved at lave en DVD med noget hjemmevideo og vil lave et menupunktt med en dias af nogle still billeder (jpg). Jeg vil derfor gerne lave mine billeder om til et dias show som kan gemmes i et video format - .avi eller lign. Hvordan gør jeg det - hvilket program skal jeg bruge. Jeg har en del af Adobes produkter allerede.
07. august 2006 - 11:50 #1
[Microsoft Photo Story 3 for Windows] ->
http://www.microsoft.com/danmark/uddannelse/PhotoStory3.mspx

???
17. august 2006 - 23:00 #2
Ku' det bruges ?
Avatar billede oster Nybegynder
11. november 2006 - 15:39 #3
Sorry jeg ikke har svaret - næææ - virker ikke
Avatar billede oster Nybegynder
08. april 2007 - 18:33 #4
ikke nogen brugbare svar...:o(