Avatar billede en Nybegynder
14. maj 2001 - 08:41 Der er 9 kommentarer

vxd fejl og d-disk fejl

Mit lydkort og netkort kører ikke ordenelig, da den hele tiden kommer med blåskærm.
Mit d-drev vil heller ikke fungere.
Jeg har lavet det som et logisk drev på en udvidet partition.

Avatar billede en Nybegynder
14. maj 2001 - 08:45 #1
Jeg kan ikke lige huske hvaad lydkort og netkortet hedder, men jeg kan svare senderer på spørgsmål.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
14. maj 2001 - 09:06 #2
du kan da ikke forvente hjælp når du ikke fortæller præcist hvad fejlmeddelsen er og hvilket styresystem du bruger, hvad lydkort og netkort hedder! det er oplysninger vi SKAL bruge for at kunne hjælpe dig!
Avatar billede en Nybegynder
14. maj 2001 - 09:12 #3
systemet er win 98 se
Lydkort og netkort kan jeg ikke lige huske, men jeg kan finde ud af det.
Avatar billede foldager Novice
15. maj 2001 - 08:58 #4
Selv om du ikke skriver særligt meget om din maskine, så har jeg et bud:

Det lyder lidt som en IRQ-konflikt....check
START/Indstillinger/Kontrolpanel/System/Enhedshåndtering og se efter små gule spørgsmålstegn.

Prøv evt. også
START/Programmer/TIlbehør/Systemværktøjer/Systemoplysninger/Hardwareressourcer/Konflikter

Avatar billede en Nybegynder
31. maj 2001 - 09:39 #5
Det virkede desværre ikke.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 09:43 #6
så fortæl os præcist hvilket lydkort og netkort du har og hvilke fejlmeddelelser du får!
Avatar billede en Nybegynder
12. juni 2001 - 08:55 #7
Lydkortet er et leadtek og grafikkortet er et winfast sd900 3d
Avatar billede en Nybegynder
12. juni 2001 - 08:57 #8
Fejlmeddelserne jeg får er typiske drivewr fejl hvor der står at jeg skal genindstallerer windows.
Avatar billede en Nybegynder
12. juni 2001 - 08:57 #9
Men det har jeg gjordt flere gange itræk