Avatar billede acgiter Nybegynder
06. august 2006 - 20:41 Der er 4 kommentarer

pakke transport

Hej.

Jeg skal have transporteret en stol fra 8700 Horsens til 4600 Køge. Stolen vej 25.kg er 85.cm bred, 100.cm lang og 95.cm høj Nogen der ved, eller kune finde ud af hvem der er billigst inde for dette felt?
Avatar billede leif Seniormester
06. august 2006 - 22:03 #1
Få et tilbud fra de forskellige vognmænd.

fx. www.danskefragtmaend.dk
Avatar billede martin_moth Mester
07. august 2006 - 11:34 #2
Eller spørg i fx. DBA, om der er nogen der skal den vej - den kan jo sikkert sagtens være i en alm bil
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
07. august 2006 - 13:06 #3
GLS sender store pakker ud
http://www.gls-denmark.com/fact.asp

Og DHL sender også store pakker ud..
http://www.dhl.dk/publish/dk/dk.high.html

Jeg vil nok anbefale DHL.. jeg har nemlig selv set, at GLS smider med deres pakker.. men nu ved jeg ik om de smider med så store pakker som du skal have sendt :)
men DHL er både hurtigt og billigt...
Avatar billede leif Seniormester
07. august 2006 - 13:29 #4
c0nfusi0n -> Stort set alle kaster med pakker også DHL, kun hvis de er korrekt markeret bliver der ikke kastet med dem.