Avatar billede thedustyboy Novice
06. august 2006 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messenger og smileys - hvordan hives de ud.

Hejsa !

Et lidt mærkeligt spørgsmål - måske !

Men er der nogen herinde som ved hvordan man kan hive alle de små smileys (eller hvad de nu lige hedder) ud af Messenger.

Hvis man kører Messenger på flere maskiner, så opdager mang hurtigt at de ligger lokalt på maskinen.

Jeg plus mange andre har efterhånden samlet en hel del ... og det er død ærgeligt at de ikke kan flyttes fra en maskine til en anden !

Nogen der ved hvordan dette afhjælpes ??

Mange hilsner
Dusty Boy.
Avatar billede don_q Nybegynder
06. august 2006 - 22:20 #1
Ja godt spørgsmål. Det er latterligt lavet at de ikke bare anberinges i en mappe der hedder smileys eller sådan noget.
Avatar billede mtj111 Novice
11. august 2006 - 00:09 #2
Ja, endnu en at Microsofts geniale idéer, men de ligger gemt her:
C:\Documents and Settings\[navn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[en masse tal]\CustomEmoticons\

Du kan prøve at kopiere filerne, men det er ikke sikkert at det vil virke, da mapperne [en masse tal] højst sandsynlig ikke hedder det samme på 2 computere.

Jeg bruger MSN-programmer Mercury, som blot er lidt mere "nørdet" end MSN. Her gemmes alle brugerdefinere humørikoner i en mappe, og derudover også alle displaypictures fra alle brugere... Det eneste der holder mig fra at slette alm. MSN, er at Mercurys webcam-del er meget ustabil og virker i 95% af tilfældene ikke. Derfor skifter jeg over i MSN, når jeg skal bruge webcam eller bare snakke.

Håber det hjalp lidt...
Michael :-)
Avatar billede mtj111 Novice
11. august 2006 - 09:50 #3
Nu har jeg så fundet ud af, at du kan omdøbe alle .dat-filerne til gif - og derefter tilføje dem til MSN igen på den normale måde...

:-)
Avatar billede thedustyboy Novice
23. november 2006 - 17:44 #4
Hejsa.

Tak for svarerne, ingen af dem løste dog mit spørgsmål, så syntes ikke at jeg umiddelbart kan give points til nogle.

Hvordan lukkes denne tråd ???

Hilsen
TheDustyBoy.
Avatar billede mtj111 Novice
23. november 2006 - 23:27 #5
For at lukke:
Du laver selv et svar, og accepterer dig selv :-)
Avatar billede thedustyboy Novice
26. maj 2007 - 14:29 #6
SVAR