Avatar billede t.thoft Nybegynder
06. august 2006 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Salgspris for en Montana skænk

Hejsa

Da vi står og skal flytte fra vores hus, har vi en Montana skænk vi gerne vil have solgt.

Det er en skænk der er i hvid, men 4 låger. Skænken hænger på beslag og der er derfor ingen ben under. Dertil hører der overskabe med, som har 4 glaslåber og lys.

Skænken fejler intet.

Hvad kan sådan en skænk koste og hvor sælger man sådan noget?
Avatar billede bredker Nybegynder
06. august 2006 - 20:34 #1
kommer meget an på stand , alder og nypris

prøv dba.dk eller qxl.dk
sæt en mindstepris så du ikke risikere at den går for billigt
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2006 - 20:35 #2
Hvad er materialet?
Ren træ eller eller med laminet el. malet?

Hvor gammel er den?
Avatar billede t.thoft Nybegynder
06. august 2006 - 21:01 #3
Vi ved ikke helt hvor gammel den er, da vi fik den forhandlet med i købet da vi købte huset for 2 år siden....men den kan ikke være ret gammel, for den er i flot stand.

Det ser ud til at det er ren træ, som så er malet hvid.

Vi fik af vide at nyprisen var 25.000 kr.
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. august 2006 - 14:43 #4
Ved ikke helt om der er noget i blandt der ligner, men det kan måske give dig en ide om prisen: http://www.lauritz.com/ItemList/ItemList.Aspx?STA=3&FText=montana&LanguageId=1
Avatar billede t.thoft Nybegynder
24. november 2006 - 12:30 #5
Ups havde helt glemt at jeg havde oprettet spørgsmålet her.

Vi endte med at sælge skænken til dem der overtog huset.

Læg et svar, hvis I vil have nogle point.
Avatar billede t.thoft Nybegynder
18. september 2013 - 15:48 #6
Lukket