Avatar billede spound Nybegynder
05. august 2006 - 00:05 Der er 3 kommentarer

iPod problem - hjælp hurtigt tak!

Hej alle sammen

Jeg har et stort problem.
Min iPod har ikke været lige let at have med at gøre her på det sidste. Så her for et par uger siden gik den i sort og virkede, men ved et lykketræf fik jeg den til at virke igen.
- men nu er det sket igen! Jeg kan ikke ligge musik ind på den, jeg kan ikke finde den i iTunes eller komme ind på den i stifinder.

Så jeg har været den idiot at formatere den!
Der ligger intet, og jeg mener INTET på den nu.

Hvad skal jeg gøre for at få den til at virke?
Nogen der har nogle tricks eller gode råd?

På forhånd tak!

Jesper
Avatar billede egonspock Seniormester
05. august 2006 - 00:15 #1
Smid CD'en i og geninlæs software til den.
Avatar billede spound Nybegynder
06. august 2006 - 10:33 #2
Det virker ikke!
Har prøvet. Kan det være, at den er blevet for gammel!
Det ville ikke være så lækkert, pga. jeg lige at brugt 300 kr på nyt batteri til den, men det er ikke sat i, endnu!
Avatar billede egonspock Seniormester
06. august 2006 - 13:48 #3
Så skal du nok have fat i en nyere driver fra Apple. Prøv http://www.apple.com/dk/ipod/download/
Det er muligt at din iPod ikke har det godt med det gamle batteri, og at det er derfor at den opfører sig som den gør.