Avatar billede winkill Nybegynder
17. november 1999 - 19:34 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Users på Win98

Jeg havde tideligere kun Win98 installeret, men vi var flere brugere. Nu har jeg Win2k til mig selv og skal så have fjernet User Logon vinduet som popper op når Win98 starter... der er jo alligevel kun én bruger at vælge imellem.

Jeg kan ikke fjerne den sidste bruger så hvordan slipper jeg af med brugerstyring ???
Avatar billede cogito Nybegynder
17. november 1999 - 22:05 #1
Prøv evt.:
Start, indstillinger, kontrolpanel, adgangskoder - og så noget med "alle bruger samme indstillinger".
Avatar billede kol Nybegynder
17. november 1999 - 22:18 #2
I WIN 98 skal du slette PWL-filerne i C:\Windows for at fjerne de personlige opstartskoder. Mon ikke noget lignede gør sig gældende i WIN 2000?
Avatar billede winkill Nybegynder
17. november 1999 - 22:38 #3
Det er Win98 vi taler om... Win2k skal forblive Med kode.

- Call me Mr. Paranoid, cause it's true!
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. november 1999 - 23:00 #4
Prøv at sætte din primary logon til "Windows Logon" og slet alle dine PWL filer.
Det skulle gøre det hele.

Hvis du sidder i et netværk skal du lige vide om det er OK at skifte til "Windows Logon"
Avatar billede dar Nybegynder
18. november 1999 - 21:13 #5
Jeg havde samme kvaler, men jeg fik det væk ved at skifte til windoze family logon, ellers prøv med den nye tweakUI,
du ka eventuelt få den tilsendt vis jeg får din mailaddr
Avatar billede winkill Nybegynder
19. november 1999 - 01:30 #6
Prøver lige i løbet af aftenen/natten...
Avatar billede morteeni Nybegynder
19. november 1999 - 09:05 #7
Du skal gå ind i (kontrolpanel) og vælge (netværk). Der er noget der hedder (Primærnetværkslogon) der skal du vælge (Windows logon) !!! men det virker kun hvis du ikke har adgangskode !!!!
Avatar billede dar Nybegynder
19. november 1999 - 16:36 #8
netop
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 1999 - 20:45 #9
Okay morteeni, hvad var forskellen fra dit svar til mit svar?
Avatar billede dar Nybegynder
20. november 1999 - 13:10 #10
sig mig lige, winkill har du overhovedet prøvet min family
Avatar billede winkill Nybegynder
20. november 1999 - 23:28 #11
Sorry at der gik så lang tid... Jeg fik ikke engang mulighed for at finde ud af hvad det rigtige svar er da en af de andre brugere af maskinen selv fandt en løsning i Winslows hjælpedokumentet og ikke kunne huske hvad han havde gjordt...

Men et er sikkert, det har Intet med primær netværkslogon at gøre. Den har altid stået på Klientprogram til Microsoft Netværk da jeg bruger den til at logge på et NT-domæne.
Desuden er det jo users og ikke netværk jeg spurgte efter.

Anyway, tak for jeres hurtige svar. Om ikke andet skal i da alle have et par point som trøstepræmie...