Avatar billede noerager Nybegynder
04. august 2006 - 12:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt fjernsyn med indb. dvd eller video

Hvor kan jeg finde et billigt fjernsyn ikke større end 21" hvori der er indbygget enten en video eller en dvd afspiller. Det skal ikke være fladskærm
Avatar billede evildoctor Praktikant
04. august 2006 - 13:50 #1
Prøv at slå et smut forbi bilka.
De har en "prosonic" serie der er ret billig. Jeg ved de på et tidspunkt har haft en model med indb. DVD - jeg ærgede mig nemlig over ikke at have købt det til mit køkken i sin tid (da havde jeg købt et standard 16" til væggen!)
Avatar billede nesdamrepsej Nybegynder
05. august 2006 - 11:55 #2
Men du skal jo lige huske at hvis dvd/video går i stykker skal du også undvære fjernsynet under rep