Avatar billede xpertklas Nybegynder
04. august 2006 - 12:16 Der er 2 kommentarer

Flere klip på samme dvd

Jeg har nogle ting som jeg har optaget via min harddisk-optager. Når jeg ligger dem ind på computeren ligger de som vob og bup som på en normal dvd. Mit spørgsmål er så hvordan kan jeg få mine klip ind på samme dvd..?? Kender i et godt program til at lave menuer med..?? Man må gerne selv kunne bestemme knappers placering hvis det er muligt

Mvh
xpertklas
Avatar billede nicer Nybegynder
04. august 2006 - 12:48 #1
Brug Nero... Jeg har Nero 7 Ultra Edition og jeg kan fint lave menuer og sætte hvor knapperne skal være og meget mere :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. august 2006 - 17:44 #2
Helt enig ;-)

Af andre programmer kan nævnes TEMPGenc, men der findes mange andre..