Avatar billede darrich Novice
04. august 2006 - 09:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Html til pdf via knap

Planen er at man på web siden kan se forskellige rapporter i html, og man så kan vælge at downloade filen i pdf, når man trykker på en knap på websiden.

Mit problem er hvordan jeg laver konverteringen af et html dok fra html til pdf.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ranza Nybegynder
04. august 2006 - 11:11 #1
du kan kigge på zends framework :) det har en fantastisk pdf klasse der kan gøre sådan noget...
Avatar billede ranza Nybegynder
04. august 2006 - 11:11 #2
hov ... http://framework.zend.com der :)
Avatar billede darrich Novice
04. august 2006 - 12:25 #3
Vil gerne løse det med "ren php kode" så at sige.
Har brug for noget væsentligt mere konkret, da jeg ikke er erfaren programmør.
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
04. august 2006 - 21:51 #4
Avatar billede darrich Novice
07. august 2006 - 11:02 #5
Absolut brugbart link..
Kan man blot angive sti til det html man vil have konverteret i write sætningen, og kan det tackle html dokumenter der går over flere sider, når det konverteres.
Avatar billede darrich Novice
05. september 2006 - 14:07 #6
Lukker. Har ikke fået løst opgaven.