Avatar billede speedzter Nybegynder
03. august 2006 - 22:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller

Er det ikke muligt at købe en mp3 afspiller med trådløse høretelefoner..?
Avatar billede prom Nybegynder
03. august 2006 - 23:05 #1
Køb deg en SE WalkMan telefon og HPM-82 hørebøffer som ekstra tilbehør...
Avatar billede darrich Novice
04. august 2006 - 09:22 #2
Du kan få telefoner med mp3 og bluetooth, hvor du kan.
Avatar billede stoiss Nybegynder
08. august 2006 - 23:44 #3
Hvis det er en mobil du vil ha så en Sony Erricsson W700i.

Hvis det er en mp3-afspiller så køb en Creatine Muvo og find et trådløst headset/høre telefoner ved siden af.

´MvH Stoiss
Avatar billede speedzter Nybegynder
09. august 2006 - 00:21 #4
har en tlf med mp3 afspiller... og ja der er oss bluetooth i... men de der bluetooth headset er sQ pænt store... ska' bruge nogle små høretelefoner da jeg skal bruge dem på arbejde...
Avatar billede prom Nybegynder
09. august 2006 - 08:21 #5
Hvilken telefon???
Avatar billede speedzter Nybegynder
09. august 2006 - 12:43 #6
en nokia 6131
Avatar billede darrich Novice
09. august 2006 - 12:52 #7
Måske er denne type bluetooth headset det du savner..
http://www.nbradio.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1804243&referrer=kelkoo
Avatar billede prom Nybegynder
09. august 2006 - 13:04 #8
HBH-20 kan vel næppe betegnes som et musikheadset...
Avatar billede prom Nybegynder
09. august 2006 - 13:12 #9
Nokia 6131 kan i modsætning til de aller fleste SE mobiler spille musik gennem normale bluetooth 2.0 headset.
SE HPM-82 bør derfor kunne fungere med 6131
Avatar billede speedzter Nybegynder
09. august 2006 - 14:41 #10
er nød til at have noget der overhovedet ikk har nogen ledninger oppe ved selve øretelefonerne... for ska' bruge dem på arbejde... og vi må egentlig ikk høre musik... men al den larm for maskinerne er sQ ikk rigtig til at holde ud.. men må jo nok se i øjnene at det ihvertfald er umuligt at finde nogen almindelige høretelefoner uden ledning... men er der så nogen der sår'n lige har en idé om hvilken bluetooth headset eller øretelefon der er den mindste...

har kigget lidt på den her.. http://www.diytrade.com/directory/global/buy/products/2036200/China_Manufacturers_BLUETOOTH_EARPHONE.html men der står ingen mål på den... og der er vel ikk nogen der har nogen erfaringer med den... for har ikk rigtig kunnet finde den andre steder...
Avatar billede speedzter Nybegynder
21. august 2006 - 20:16 #11
Lukker