Avatar billede banazmi Nybegynder
03. august 2006 - 18:43 Der er 17 kommentarer

Hvordan finder jeg tilgængelige trådløse netværk

Jeg har en ibm bærbar med windows 2000.
Er der en der kan fortælle mig, hvordan jeg finder min trådløse netværk. på xp kan man jo klikke på vis tilgængelige netværk så kommer hele listen, hvordan gøre man det med Windows 2000.
Avatar billede nicer Nybegynder
03. august 2006 - 19:14 #1
Kan du på nogen måde "oprette" en ny forbindelse til nettet også gør det via den måde?
Avatar billede nicer Nybegynder
03. august 2006 - 19:19 #2
sry dårlig formuleret... her i XP kan du bruge: Guiden Ny Forbindelse... er den der slet ikke i fx. kontrolpanel eller i mappen "Netværksforbindelser" ??
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
03. august 2006 - 20:16 #3
Når det drejer sig om trådløse netværk findes der et program der hedder Network stumbler. Jeg skal lige prøve at finde en link til det.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
03. august 2006 - 20:19 #4
Avatar billede banazmi Nybegynder
05. august 2006 - 21:27 #5
Mens jeg havde denne side op, var min pc gået i pause, så skulle jeg bruge min password, men opdager at min password kan ikke bruges længere. Jeg tror jeg er fået virus og min password er ændret. Nu kan jeg slet ikke åbne min pc, og kan derfor ikke komme videre problematikken.
Nu er min problem nr. 1 at min passwrod der ikke fungere længere. og netværkets problem kommer som nr. 2.

Er der en der kan hjælpe til at kunne åbne windowns 2000 pc, uden password.
05. august 2006 - 21:41 #6
Avatar billede banazmi Nybegynder
05. august 2006 - 23:14 #7
nummer5 omhandler windows xp. Jeg har windows 2000.
05. august 2006 - 23:21 #8
... gælder det også alt det der står i -> http://www.eksperten.dk/spm/527685 ?
Avatar billede banazmi Nybegynder
05. august 2006 - 23:41 #9
Jeg synes ikke jeg kunne finde noget der virker. Eller er det bare der ikke kunne se
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
06. august 2006 - 11:13 #10
Det program der hedder Network Stumbler, som jeg henviser til 03/08  20:19:27  det virker til at finde trådløse netværk. Det skal bare installeres på en maskine der selv kører med trådløst netværk.
Avatar billede banazmi Nybegynder
06. august 2006 - 18:08 #11
Jeg har downloaded Network Stumber, men kan ikke installere før jeg kan åben min pcen, da min password ikke længere virker.
Avatar billede banazmi Nybegynder
06. august 2006 - 18:30 #12
Jeg har stadig ikke fundet løsning på åbening af windows 2000 hvor min password ikke virke.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
08. august 2006 - 20:18 #13
Prøv lige denne link om du kan bruge det til noget.

http://www.password-changer.com/ad-google.htm?gclid=CMjorcrZ0IYCFRy8Qgod-3-I7Q
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
08. august 2006 - 20:20 #14
Eller også prøv at søg på windows 2000 password på google så kommer der flere muligheder op
Avatar billede banazmi Nybegynder
17. august 2006 - 15:34 #16
Jeg prøver
Avatar billede banazmi Nybegynder
06. april 2010 - 13:56 #17
en gamle sag. kan ikke afslutte. Er det måske fordi der mangler et svar ?