Avatar billede flim Nybegynder
02. august 2006 - 15:11 Der er 1 kommentar

Kan jeg installere Media Center?

Hejsa.

Kan jeg installere både Windows Xp samt Windows Media Center på samme pc og så under opstart vælge hvad jeg vil bruge?

Det mener jeg at man kunne med fx Linux og Windåse, så mon ikke også man kan her?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at teste på den bærbare inden jeg formaterer hele disken.

På forhånd tak
Avatar billede label Nybegynder
02. august 2006 - 17:58 #1
Skulle der ikke være nogle problermer i.

Dog er medie Center jo bare en Alm. XP med et ekstra program i.

Frank