Avatar billede dejbjerg Nybegynder
02. august 2006 - 12:36 Der er 1 løsning

Partner til realisering af PHP/MYSQL projekt søges

Jeg har et par idéer til web-applikationer, som jeg gerne vil realisere sammen med en anden PHP-programmør. Der er tale om relativt simple ting, men dog alligevel store nok til, at jeg løber sur i dem alene.

Jeg vil nøjes med at løfte sløret for en af dem (den jeg tror er nemmest at realisere).

Grundidéen er, at lave én side (senere måske flere), som løser én (triviel) PHP opgave rigtig godt.

Jeg har taget de første spæde skridt til en formcreator - dvs. jeg er begyndt at lave et biblo, har lavet et par små tests osv. Nok til at man kan forstå, hvor jeg vil hen, når man ser koden. Tanken er, at dovne PHP programmører, der ligesom jeg er røvtrætte af at lave forms og formhandlers, hypernemt kan lave deres forms og handlers og kan få skrevet koden ud. Jeg har ledt med lys og lygte efter sider/applikationer med samme funktionalitet, som jeg har i tankerne, men har ikke fundet noget brugbart. Jeg vurderer, at det vil tage 1-3 måneder, at få en prototype op at køre. Der er for såvidt ikke nogle ben i det - og vi starter med basisting og udvider senere.

Vi skal kunne mødes indimellem, så det er en fordel, hvis du er fra Sydsjælland, Møn eller Falster.

Om dig:
- Du har lyst til at bruge noget af sin fritid på at udvikle og realisere det skitserede.
- Du er en bedre programmør end jeg (der skal ikke så meget til, men dog noget).
- Du har styr på PHP/MYSQL og måske også HTML/CSS, du er især god til at strukturere kode (helst modulært), du tager dokumentation alvorligt og værdsætter simplicitet.
- Du er voksen, fornuftig og sympatisk.
- Du kan bidrage enten med egne idéer eller kan udvikle på andres.
- Du er selv en drivkraft.
- Du gør det du siger du gør.

Det vigtigste er selvfølgelig, at vi fungerer sammen - vil samme sted hen og har tillid til hinanden.

Hvordan vi skaber økonomi i det, skal vi selvfølgelig også diskutere - jeg tror faktisk det er muligt. Men projektet er nu mest en test. Evt. overskud fordeles sæføli 50/50.

Hvis du synes det lyder interessant og passer omtrntligt på profilen, så skriv en kommentar - og gerne lidt om dig selv og dine fortræffeligheder.
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
04. august 2006 - 23:59 #1
Lukket