Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
02. august 2006 - 04:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

popup beskeder og msgbox´e

jeg har lidt problemer med min pc for tiden....

1)
ca. hver 2 minut popper der en reklame med IE, den forsvinder ret hurtigt igen.  Det kan måske være nogle af de programmer jeg har installeret, der fjernet popup´en.

et billede af popup´en:
http://www.cgeeks.dk/help/popup.jpg

I denne mappe:
C:\Documents and Settings\peder\lokale indstillinger\Temp
dukker der nogle gange en html fil op, med et navn som dette "NDr99.tmp.html".  Den dukker op når der har været en popup besked med IE.

2)
i denne mappe:
C:\Documents and Settings\peder\lokale indstillinger\Temporary Internet Files

ligger der nogle html, php filer og lidt til.  Dem kan jeg ikke slette.

her er et link til de filer, hvis navnene, skulle være til hjælp.

http://www.cgeeks.dk/help/kan_ikke_slette.jpg

jeg håber i kan hjælpe mig, det er ved at drive mig til vandvid....
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. august 2006 - 07:31 #1
Kør lige dem her igennem, og send en hijackthis log herind i tråden:
http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. august 2006 - 06:51 #2
Hvordan går det her ?
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
04. august 2006 - 00:46 #3
hey.. sorry ventetiden.... jeg har først nu fået sat internettet til, da jeg har kørt en del scans...

jeg kigger på din første besked og dit link nu...
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
04. august 2006 - 00:49 #4
ok.. bare lige så du kan følge med i processen.. hehe

nu prøver jeg de forskellige programmer, efter beskrivelsen fra dit link.... håber det hjælper...
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
04. august 2006 - 02:39 #5
mit system virker stabilt...

jeg vender tilbage i morgen
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. august 2006 - 06:38 #6
Fint nok ;-)
Avatar billede mesterhakkeren Nybegynder
05. august 2006 - 00:39 #7
det ser faktisk ud til at det hjalp.. km du bare med et svar
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. august 2006 - 06:23 #8
Det lyder godt ;-)  Det kommer jeg bare med