Avatar billede mulemule Nybegynder
01. august 2006 - 22:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Instalation af OS X, panther, hvordan mht password.

Hej,

Jeg er netop igang med at installere OS X panther (i en pearpc, men det gør ingen forskel).

Jeg har tidligere haft lidt problemer med password.

Nu har den ikke spurgt om at indtaste password endnu, men er der nogen der har et godt råd (til når den gør det her om en lille times tid). Egentlig ville det passe mig bedst hvis der ikke var noget password og jeg altid bare havde fuld kontrol og alt var i unlock ?

(det er 100 % lige meget med sikkerthed, da den kører helt sepearat i sin egen verden),

Mvh
Avatar billede mulemule Nybegynder
01. august 2006 - 22:47 #1
p.s. Det er første gang jeg har noget at gøre med Mac OS.
Avatar billede egonspock Seniormester
01. august 2006 - 23:26 #2
Hvis du vælger at dit password skal være tomt, vil du stadig blive promptet for password, når der skal admin-adgang. Det gør det selvfølgelig nemt at huske ;-) - men du kan måske rende ind i programmer, der ikke vil acceptere et null-length-password. Ikke at jeg kan huske at have set det på OSX, men blot for lige at nævne det. Og så kan man jo lave et til lejligheden.
Avatar billede mulemule Nybegynder
02. august 2006 - 17:18 #3
Tak, jeg skrev bare brugernavn og password i computernavn og person navn, så nu er dte altid let at huske.

Men da den først var startet op hvad det hele nu i unlock.

Tak