Avatar billede dancemaniac Nybegynder
01. august 2006 - 20:21 Der er 3 kommentarer

Optage lyde i MSN-messenger

Hej eksperter.

Når jeg hører et lille stykke musik i media player fx, vil jeg optage det lille stykke i msn, når jeg har en samtale i gang, sende det til vedkommende. Vi snakker altså om små lydklip. Mange af mine venner kan, uden at bruge en mikrofon foran højtaleren. Men jeg kan ikke. Nogen der ved hvordan det kan ordnes ?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
01. august 2006 - 20:23 #1
Dobbeltklik på det lille højtaler ikon nede ved uret. Vælg Indstillinger > Egenskaber, marker Indspilning, og sørg for Stereo Mix eller Wave (afhængig af hvad du har) er markeret med et flueben. Tryk OK, og vælg Stereo Mix/Wave. Du kan så optage det der bliver spillet i dine højtalere.

Hvis du ikke har det lille ikon, kan du vælge Start > Kør og skrive sndvol32.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. august 2006 - 20:44 #2
hvordan gør dine venner.?
Avatar billede kasper2610 Nybegynder
31. januar 2009 - 20:58 #3
Der virker altså ikk :S ?