Avatar billede AnyFellow Mester
01. august 2006 - 12:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk rapporteringsværktøj til C5 på en MSSQL-DB

Hej

Vi har C5, der bruger MSSQL som database.

Vi skal have lavet en del rapporter til vores sælgere.

Vi vil selv udarbejde udseende og indhold af disse rapporter, men systemet skulle gerne selv kunne danne disse rapporter med et fast interval.

Samtidig vil vi gerne kunne "overvåge" databasen, og kunne autogenerere en rapport (plus evt. mail), såfremt nogle betingelser er opfyldt.

Nogle forslag til hvilket produkt vi skal kigge på for at kunne ovenstående?
Avatar billede AnyFellow Mester
01. august 2006 - 13:32 #1
Har fundet Microsoft Reportings services.

Nogen der har erfaringer med denne?
Avatar billede AnyFellow Mester
01. august 2006 - 15:10 #2
Lukker
Avatar billede NikolajHenrichsen Nybegynder
10. december 2010 - 01:33 #3
Tag et kig på Acintas rapporteringsværktøj: www.acinta.dk.

Udover de nævnte funktioner og en rapportdesigner med dashboards, så kan man få en foruddefineret datamodel med forskellige dashboards til C5.