Avatar billede wof Nybegynder
13. maj 2001 - 16:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om regler på eksperten.dk

Jeg har oprettet et spørgsmål under kategorien 3D og fik derefter af vide at det var dumt.

Jeg oprettet så et spørgsmål under \"Job - freelance -logo\" for at henvise.

Men jeg skulle kun ha oprettet det i \"Job - freelance -logo\".

Så kommer spørgsmålet.
Må jeg godt stoppe alle de spørgsmål og lave et helt nyt i \"Job - freelance -logo\" som jeg fik at vide først. ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 17:13 #1
det kan jo være ligegyldigt. nu er det sket.
Avatar billede wof Nybegynder
13. maj 2001 - 17:15 #2
Ja.
Men må jeg godt stopppe alle spørgsmål og starte på helt ny. ?

Det er bare så jeg ikke bliver uvenner med nogle.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 17:15 #3
du kan oprette et spm i job: freelance, og så henvise alle forslagene til det link. og så lave et svar og så acceptere det
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 17:16 #4
bare du angiver et link på http://www.eksperten.dk/spm/71783, så alle dem der lavede et logo til dig før, kan komme med flere forslag.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 17:17 #5
hvis du gør sådan, synes jeg at det er ok
Avatar billede wof Nybegynder
13. maj 2001 - 17:18 #6
Okay.

Venter lige og høre flere.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 17:47 #7
hvornår har du tænkt dig at gøre det?
Avatar billede alh Nybegynder
26. maj 2001 - 10:52 #8
manden har tænk sig at udlove 200 p. og give sig selv 140 og mig sølle 60p men tro stadig at han kan bruge logoet...han er og bliver en fusker der lokker folk til i at lave kanon mange gode logoer men sjovt nok ender alle med at pointene går til ham selv....fusker!
Avatar billede alh Nybegynder
26. maj 2001 - 10:53 #9
Hvis du ikke vil være uvenner med nogen kunne du evt. give alle de latterlige 200 p. for et logo som du starter med at udlove 2500 for i en anden kategori...!!!!
Avatar billede alh Nybegynder
26. maj 2001 - 10:54 #10
Husk nu at du ikke har fået lov til at bruge mit logo og hvis du gerne vil have de 60p. tilbage pga. af det opretter jeg fluks et spm. lige til den gode sag!
Avatar billede wof Nybegynder
27. maj 2001 - 00:33 #11
Jeg har sagt at der er ingen af de loger jeg kan bruge og kommer heller ikke til det.
Avatar billede alh Nybegynder
27. maj 2001 - 00:50 #12
Problemet med dig er at du kyler en masse point i dine spm så alle kommer rende med fede forslag...men sjovt nok ender det altid med at du render med dine egne point..sjovt nok din \"#!!!-fusker
Avatar billede wof Nybegynder
27. maj 2001 - 00:57 #13
Siger du fede forslag. ?
Det var da nok noget LORT der blev lavet.
Avatar billede alh Nybegynder
27. maj 2001 - 01:23 #14
Så forduft og lav dine ting selv...det ville være rart for alle...Ingen tvinger dig til at bruge Eksperten!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. maj 2001 - 13:48 #15
wof> var alt det noget LORT, der blev lavet derinde? jeg tvivler selv stærkt på at du kunne lave noget flot, siden du vil have andre til at lave noget for dig.

i tilfælde af at du skulle være en \"rigtig\" designer, hvorfor prøver du så at kopiere andres stil. det tyder jo netop på hvor uoriginal du egentlig er.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. maj 2001 - 13:48 #16
idiot