Avatar billede thiesens Nybegynder
31. juli 2006 - 11:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

username fra htaccess

Jeg har indtil videre brugt normal login til div. php-admin. Der har jeg kunnet bruge brugernavnet til at vide hvem der skriver de forskellige ting. Når jeg nu bruger .htaccess til at beskytte admin, kan jeg så finde brugernavnet i en variabel????
Avatar billede kimg Nybegynder
31. juli 2006 - 11:58 #1
Mener at du kan fange sådan her, er ikke helt sikkert, kunne ikke lige teste det
$_SERVER["REMOTE_USER"]

Kim
Avatar billede grunken Nybegynder
31. juli 2006 - 11:59 #2
$_SERVER['PHP_AUTH_USER'];

:-)
Avatar billede kimg Nybegynder
31. juli 2006 - 12:00 #3
Jeg er ikke sikker, ikke "er ikke helt sikkert" ;-)

Kim
Avatar billede thiesens Nybegynder
31. juli 2006 - 12:13 #4
tak for svarene...... grunkens svar virkede desværre ikke men kimg's svar virkede så smid et svar og tak
Avatar billede kimg Nybegynder
31. juli 2006 - 12:15 #5
Et svar

Kim
Avatar billede fixxxer Nybegynder
31. juli 2006 - 14:31 #6