Avatar billede reex Nybegynder
13. maj 2001 - 15:34 Der er 14 kommentarer

CS Bots

Hvordan add\'er jeg bots i LAN Games? Jeg skal have meget detaljeret beskrivelse?
Avatar billede exe-s Nybegynder
13. maj 2001 - 15:34 #1
consollen addbot 100 eller hvad neveo det nu skal være...
Avatar billede reex Nybegynder
13. maj 2001 - 15:37 #2
Hvordan får jeg konsollen frem?
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
13. maj 2001 - 15:40 #3
Hvis du har realbot, kan du bare trykke \"h\" i spillet
Avatar billede prins Nybegynder
13. maj 2001 - 15:40 #4
reex...

lav en genvej af counterstrike ud på dit skrivebord... så siger du egenskaber til genvejen

så rette du sti til: (i mit tilfælde) C:\\WINDOWS\\Skrivebord\\Spil\\Counter-Strike\\cstrike.exe -console

efter cstrike.exe skal du skrive -console.... Så er consolen fremme når du trykker §/½ tasten.

Så når du vil lave bots skriver du:
addbot så vælger den selv godhed osv...
addbot 1 1 1 1 mener jeg det er hold 1 (counter-terro..) og har tøj nr 1 og har godhed 1...
Avatar billede prins Nybegynder
13. maj 2001 - 15:41 #5
jeg anbefaler counter-strike.dk så er der et link til de bedste bots...
Avatar billede exe-s Nybegynder
13. maj 2001 - 15:51 #6
skidt med alle de fin heder få bare consollen ned som er på kanppen under escape og over TAB og ved siden af 1 næsten i hjørnet af dit tastatur. så skriver du bare
addbot
og så er der fra 1 og op til 100
Avatar billede reex Nybegynder
13. maj 2001 - 18:52 #7
Den siger bare Unknown Command når jeg skriver addbot 100! =(
Avatar billede -onslow- Nybegynder
13. maj 2001 - 18:55 #8
reex>> så er der noget fuckyp med dine bots!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
13. maj 2001 - 18:55 #9
hvilke bruger du?
Avatar billede reex Nybegynder
13. maj 2001 - 19:22 #10
J bruger RealBot og det virker ikke når man på h og jeg prøvede også at uinstallere RealBot og skrive addbot 100 men lorte virkede stadig ikke!
Avatar billede htmlpede Nybegynder
13. maj 2001 - 21:02 #11
Hallo man...

Installér din realbot..... gør som tidligere sagt og sæt -console på din sti...

Så er det bare at starte et LAN game og trykke §½ for at få consollen ned..

Derefter skriver du: addbot

1-2-5(for hvilket team den skal være på 1=terrorist 2=ct 5=autodesign)

1-2-3-4 (for hvilket udseende de skal have)

Så skriver du navnet på botten.

1-2-....100 (hvor gode de skal være, 1 det bedste og 100 så sucker de!)..

Eksempel....

addbot 1 2 Slayer 1

Når du skriver dette i consollen bliver botten terrorist med udseende nr 2, han hedder \"Slayer\" og er det højeste niveau!

/htmlpede :)
Avatar billede htmlpede Nybegynder
18. maj 2001 - 18:11 #12
Er mit svar ikke tilfredstillende?????

/htmlpede
Avatar billede prins Nybegynder
16. december 2001 - 18:59 #13
reex.. du kan nok ikke finde ud af det :-)

addbot 1 1 Navn 1 det kan godt være at du skal bruge qw åøæ knapperne.. Det er vist genveje.. Prøv dig frem.. Måske er det b
Avatar billede phr34k Nybegynder
12. april 2002 - 13:51 #14
på "=" tegnet!