Avatar billede martinm Nybegynder
30. juli 2006 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd

Hej alle,

Jeg står for at skulle i praktik i fire måneder, og skal i den forbindelse have bredbånd hvor jeg flytter hen.

Spørgsmålet er så, om det skal være TDC eller Cybercity. Cybercity kræver ikke at man har fastnet telelfon, men gør TDC det (for så bliver det for dyrt)?? Og idet jeg kun skal være der fire måneder er TDCs tilbud på 1024/128 fint, da der er 1mdr. opsigelse, mens Cybercity så vidt jeg ved har 6mdr.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2006 - 17:41 #1
TDC kræver ikke fastnet, du skal dog have basis linje (40 kr. pr. mdr.)
http://kundeservice.tdc.dk/privat/telefoni/faq.php?id=69576

TDC har et kampangetilbud uden binding: http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_1024
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2006 - 17:45 #2
Skulle nok ha været et svar.  :-)
Avatar billede martinm Nybegynder
30. juli 2006 - 17:50 #3
Det var lige det med basislinje jeg manglede! Tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2006 - 17:51 #4
Velbekomme, og tak for point.  :-)