Avatar billede betzall Nybegynder
29. juli 2006 - 21:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Vudering af hjemmeside

Har du et forslag til hvordan vi på siden, kan gøre den bedre?
så må i meget gerne skrive.

- alle forslag får Point.

LINK:
www.chelseafc.nu
Avatar billede follmann Novice
29. juli 2006 - 21:45 #1
Eneste bemærkning er dit lille link bunden af siden CFC odds. Ikke noget der gør mig noget. Men jeg ved ikke helt om det er lovligt at linke til. Da der i de sidste dage har været en del snak om udenlandske reklamer, er lovlige. Især til sider, som bryder dansk spillemonopol.
Avatar billede keysersoze Guru
29. juli 2006 - 21:49 #2
idet jeg klikker på linket er det første jeg får en javascript-fejl - ikke så indbydende. Derudover kan jeg generelt ikke lide at man bliver præsenteret for i bund og grund ingenting udover et link til "Enter site" - det gør mit og andres besøg mere besværligt.

Når man så kommer ind på selve siden var noget af det første jeg lagde mærke til linket til "Admin Login" - noget der i mine øjne kun er til friste svage sjæle. Dernæst synes jeg det er synd at billeder kører i et andet design end det øvrige.

Derudover synes jeg at sitet hænger rimelig godt sammen, meget info (omend der kunne komme mere, men det kommer nok med tiden) og let overskueligt. Der er ikke så meget op siden som andre chelsea-sider ikke har så der skal nok kæmpes lidt for at skille sig ud fra de andre.
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. juli 2006 - 21:49 #3
Personligt synes jeg man skal vælge om man vil skrive på engelsk eller dansk:
"ENTER" = engelsk
"SITET" = dansk

Måske bare nøjes med "enter" som jo nok skulle kunne forstås af alle..

Flueknepperi, jeg ved det godt ;-)
Avatar billede betzall Nybegynder
29. juli 2006 - 21:55 #4
Keyseroza> får du "javascript-fejl" på første side? hvor "enter sitet" er?

I andre smid lige svar, så giver jeg point på et tidspunkt.
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. juli 2006 - 22:01 #5
Det skal selvfølgelig lige nævnes at jeg derudover synes siden ser uoverskuelig og indbydende ud ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
29. juli 2006 - 22:04 #6
yes - js-fejl på den første side.
Avatar billede betzall Nybegynder
29. juli 2006 - 22:09 #7
- Til at vi ikke skiller os ud fra andre sider:

Vi er pt. den eneste Danske Chelsea hjemmeside som kommer med daglige nyheder, og da siden er rimelig ny, har vi ikke noget at lave så meget ved siden. Men vi har en række orginale ideer som nok, kommer ind på siden på et tidspunkt.
Avatar billede betzall Nybegynder
29. juli 2006 - 22:14 #8
uffesteenberg>

kommer "javascript-fejl" der stadig?
www.chelseafc.nu
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. juli 2006 - 22:23 #9
Jeg har ikke bemærket noget, men det var nu også keysersoze, der skrev det....
Avatar billede betzall Nybegynder
29. juli 2006 - 22:25 #10
ups, ja :P

Men jeg har i hvert fald slettet det Java som var.
Avatar billede keysersoze Guru
29. juli 2006 - 23:21 #11
ingen js-fejl nu.

Selvom jeg holder meget af fodbold er jeg ikke den der bruger meget tid inde på forskellige fan-sider - men en hurtig tur på google gav alligevel et par Chelsea-links, men om de er lige så opdaterede som det jeres vil blive er ikke til at sige. I hvert fald er det en af de ting der kan gøre forskellen.
Avatar billede betzall Nybegynder
31. juli 2006 - 15:22 #12
Hvad syndes i om den nye forside, www.chelseafc.nu/index.php

- alle som vil havde point smid svar, giver dem senere iaften.
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2006 - 15:27 #13
Fint! Indgangen passer jo fint som indgang til hjemmesiden også ;-)
Avatar billede betzall Nybegynder
31. juli 2006 - 20:09 #14
Tak for hjælpen
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
06. august 2006 - 20:22 #15
Ved det for sent, men det rigtigt flot det du har lavet der !

Jeg håber du for en god side ud af det.