Avatar billede beckman Nybegynder
29. juli 2006 - 18:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook crash

hej eksperter
min pc er stået af. har taget harddisken ud, sat den i en box, og kan se alle mine data. har sat boxen til min laptop, men kan ikke hente mine gamle mails, samt adresser over på den nyinstallerede outlook. det skal her nævnes at det drejer sig om 2003 outlook, og jeg har ikke eksporteret noget. Så please hjælp mig.
Avatar billede jacla Nybegynder
29. juli 2006 - 19:00 #1
Har du prøvet programmmet på dette link http://www.arlet.dk/index.html?/housecall.htm

vh

Jan
29. juli 2006 - 19:01 #2
"...kan ikke hente..." - hvad sker der da ?
Avatar billede jacla Nybegynder
29. juli 2006 - 19:02 #3
NB! SE under tip og trick
Avatar billede beckman Nybegynder
29. juli 2006 - 19:17 #4
hej alle tak for hurtigt svar, men har rent faktisk selv løst problemet ved at importer min gamle outlook.pst fil fra E:\Documents and Settings\mitnavn\Application Data\Microsoft\outlook, og vælge min nye outlook install på c:, vælge import med private mapper og vupti "væltede" det ind med mine gamle mails., så jeg vil dele pointerne mellem jer. håber det er ok, og tak fordi i var så hurtige ved tasterne.
Avatar billede beckman Nybegynder
29. juli 2006 - 19:22 #5
jeg ville gerne have delt point ud til jer, men har lidt prob. med det
29. juli 2006 - 19:23 #6
... øhhh - hvorfor gjorde du ikke det fra starten af ?
29. juli 2006 - 19:24 #7
(Fintnok - du løste det selv...)
Avatar billede jacla Nybegynder
29. juli 2006 - 19:46 #8
bare det virker :-)