Avatar billede webco_dk Nybegynder
28. juli 2006 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

guider på dank

hej jeg søger en masse guider helst på dansk til mest til adobe photoshop 6 men også lidt til cs2. det jeg ska bruge mest er design til web altså knapper, banner baggrunde osv.

vil dele point mellem dem der kommer med foreslag jeg kan bruge
husk helst på dansk og jeg er begrynder til photoshop.
Avatar billede hcma Novice
28. juli 2006 - 22:46 #1
www.prodic.dk

og gør dig selv en tjeneste og hop op på dit lokale bibliotek og se hvad de har (de har garanteret meget)
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juli 2006 - 22:49 #2
Jeg har noget fornuftigt photoshop materiale på dansk du kan få tilsendt hvis du dropper en email adresse (der kan modtager vedhæftede filer der fylder lidt) Andre er selvfølgelig også velkomne til at droppe en email adresse.

Materialet er visl lavet til photoshop 6 men kan sagtens bruges til CS også
Avatar billede webco_dk Nybegynder
28. juli 2006 - 22:53 #3
det lyder godt christencdk@hotmail.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juli 2006 - 22:58 #4
sendt
Avatar billede weblex Nybegynder
28. juli 2006 - 23:23 #5
Avatar billede webco_dk Nybegynder
28. juli 2006 - 23:34 #6
bufferzone kan du ikk sende den på engelsk også
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juli 2006 - 00:44 #7
Jeg har den kun på dansk, det andet materiale jeg har, og her er rigtig meget, er på engelsk. Det meste er indsamet fra nettet og laavet til pdf dokumenter. vi taler om mange hundrede Mb
Avatar billede webco_dk Nybegynder
29. juli 2006 - 16:53 #8
nå ok men hvis du har noget for begyndere på engelsk må du gerne sende det det behøver ikk være 100mb bare 1-10mb
Avatar billede tik Nybegynder
31. juli 2006 - 14:21 #9
Hey bufferzone!

du må også godt sende noget til mig... min mail er leedsfan6@hotmail.com