Avatar billede kasperstorm Nybegynder
27. juli 2006 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Køler til grafikkort

Hey
Jeg har et club 3d x800rx grafikkort, og er i tvivl om hvilken stille køler der passer til det. Er der nogen der ved det, helst med referencer!!
Avatar billede stiophan Nybegynder
27. juli 2006 - 14:37 #1
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117551

skulle mene at den her gør. men prøv at tjekke op på det, for en sikkerhedsskyld. (der står at den passer til X800. men ved ikke om rx er inkluderet
Avatar billede Andarkelben Praktikant
09. august 2006 - 10:39 #2
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121957

Den her kan anbefales, har selv brugt den til mit eget club 3d x800rx. Faktisk er køleprofilen alene stor nok til at holde kortet kold, og heey, så har du passiv køling, der ikke siger en lyd. Men da jeg havde et stort gaming-system, som genererede meget varme, valgte jeg at installere blæserblokken alligevel, og så skal jeg love for at temperaturen kom ned, og så larmede den endda ikke ret meget.

Største ulempe er, at med blæserblokken, kan du godt afskrive tre slots på bundkortet, men til gengæld er dit grafikkort MEGET køligt.