Avatar billede abw Nybegynder
26. juli 2006 - 10:19 Der er 2 kommentarer

Flash programmør til løbende mindre opgaver

Vi søger en Flash programmør til at lave små opgaver fra tid til anden. Det kommer til at være fungere på freelance basis, og arbejdtiden kommer til at ligge mellem 0 og 5 timer om ugen. Det afhænger af hvilke projekter vi har kørende. Der vil aldrig være tale om hele hjemmesider lavet i Flash, men derimod om små komponenter til hjemmesider.

Så er du frisk på at være en del af en nystartet virksomhed med et ungt udviklingsteam, så send en mail til ansogning@abweb.dk hvor du skriver lidt om dig selv, referencer og løn forventning.

Du skal være dygtig, kompetent, kvalitetsbevist og stabil.
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2006 - 10:49 #1
Jeg vil kunne stille jer en såvel grafisk Flash (motion flash) udvikler samt en scripter til rådighed til jeres opgaver til en fornuftig pris.

Vi udvikler fra Bulgariens hovedstad, Sofia

Lad mig høre fra dig på: sorensen@orangeweb.dk eller på skype thomassorensenbg
Avatar billede cleecer Nybegynder
03. august 2006 - 11:44 #2
jeg kan lave alt i flash også hele sites der kan opdateres fra backend løsning... har flere års erfaring med actionscript... www.wannapixel.dk