Avatar billede nikas Nybegynder
25. juli 2006 - 23:15 Der er 6 kommentarer

Hjemmeside tilsalg!

Hej

Grundet andre projekter sælger jeg mit lille projekt www.tilbud-til-unge.dk
Siden har ca. 25 besøgende i snit om dagen(har været oppe siden 5 juli). Der er desuden allerede tilmeldt en håndfuld nyhedsbrevet. Siden har potentiale, hvis du har ideerne.
Siden er lavet i CMSimple, så du kan uden nogen viden til html eller programmering lave videre på den.

Siden har gjort det fint med adsence.
Domæne, al matriale, webhotel i over 11 måneder - 500,- Med dette nuværende tempo er de hurtigt tjent ind!

Skriv på info@tilbud-til-unge.dk
Avatar billede leif Seniormester
25. juli 2006 - 23:22 #1
Hvor meget arbejde ligger der i at køre sitet videre ?
Avatar billede nikas Nybegynder
25. juli 2006 - 23:37 #2
Hej Leif.

Det er op til den enkelte.
Som du kan se er der ikke meget indhold på. Kun reklamer fra partner-ads. Siden kan jo udvides efter smag. Men det koncept jeg havde tiltænkt var bare at finde en masse reklamer og tilbud der var relevante for unge.

Jeg har fundet mig en række linkpartnere som du kan se i bunden af forsiden.

Jeg har kun haft siden oppe siden d. 5/7 så har faktisk kun lige bygget den op - Man kan jo enten markedsføre den helt vildt, få lavet noget rigtig godt indhold(artikler osv) eller man kan lade den køre stille og rolig og nogen gange udvide med nye partnere, tilbud, reklamer osv - Det er op til dig:-)
Avatar billede leif Seniormester
26. juli 2006 - 00:29 #3
Hmm, okay.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. august 2006 - 15:44 #4
Kan muligvis være intereseret.....

1) Hvor er sitet hosted
2) http://www.tilbud-til-unge.dk/?Tilbudskatalog:Tilmeld_side giver "Fejl 404"
3) Nederst er der cmsimple reklame..... Er det påkrævet ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. august 2006 - 20:27 #5
Er den væk ?
Avatar billede nikas Nybegynder
08. august 2006 - 21:51 #6
Hej Eric Pedersen

Undskyld mit sene svar, har været på ferie.

1. Sitet er hosted hos web10
2. Eventuelle blinde sider, kan jeg hurtigt rette
3. Ja lige nu er cmsimple reklamerne påkrævet. Man kan betale x kr, for at få det fjernet.

Kan du ikke kontakte mig pr. mail, så kan vi snakke videre.