Avatar billede psyco Nybegynder
13. maj 2001 - 01:09 Der er 1 løsning

writeln lignende funktion

Hejsa...
Findes der en document.writeln (javascript) lignende funktion som man kan bruge fra java appleter??? Det ville være rart når man ikke har adgang til cgi...
Avatar billede logical Nybegynder
13. maj 2001 - 11:03 #1
Appletter har det område, som de nu bliver defineret i til at kunne tegne, skrive m.m. I dette område er der således ikke behov for en simpel writeln (det gøres på lidt andre måder).

Hvis du istedet vil skrive dynamisk html, får du nok et problem.

En Applet har en AppletContext tilknyttet, som indeholder muligheder for at finde en anden applet på samme side, hente billeder og lyd, skrive statusbeskeder samt anmode om nye dokumenter i browseren.

Man kan formodentlig loade en url med javascript, men det ved jeg intet om.