Avatar billede gurkha Nybegynder
25. juli 2006 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til andet LAN via VPN

Hej eksperter.

Vi har to LAN som er koblet sammen via en VPN-forbindelse.
I den ene ende sidder der en Sonicwall SOHO3(mener jeg den hedder) med IP-range 192.168.3.xxx og en Sonicwall TC170(eller sådan noget i den anden) med IP-range 192.168.1.xxx.
Er det ikke muligt at lave en VPN-tunnel hjemmefra og ind til SOHO3, og derigennem få forbindelse til begge ip-ranges således at jeg ikke skal lave enten forbindelse til A eller B-lokation?

MVH Michael Jensen
Avatar billede gurkha Nybegynder
25. juli 2006 - 16:42 #1
Problemet nu er nemlig at hvis jeg forbinder til SOHO3 kan jeg kun conncete til servere i ranget 192.168.3.xxx, og jeg har en på den anden lokation jeg også gerne vill ehave forbindelse til, men ved ikke om SOHO3 kan route trafik tilbage gennem sig selv.

MVH Michael Jensen
Avatar billede gurkha Nybegynder
10. august 2006 - 21:11 #2
Lukker...