Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 13:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

opstartning af diskotek

hey gutter :)

jeg har kigget lidt på nettet osv.. og søgt de forskellige steder, på mulig opstarty af diskotek.. har også set på et påar lister med hvad der skal købes..

Jeg kan dog ikke rigtig finde steder på nettet, hvor man kan finde acceptabelt udstyr?

tænker på dmx kort, laser lys, blendere osv.. med NOK info.. nogen som kender links?

/mvh thiaz
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 13:48 #1
ps: har fået et indskud på 400.000dkr. og spytter selv i kassen. bare så i har en idé om hvad mulighederne er.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 14:42 #2
Har fundet http://shop.djz.dk mig selv og den er rigtig god.. men vil gerne ha flere :)
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juli 2006 - 15:38 #3
http://www.aage.dk/ har en del ting og sager, hovedsageligt lydudstyr.. men godt.. ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 16:19 #4
Hmm hvorfor kontakter du ikke nogen I din branche?
Er desuden sikker på at bryggerierne med glæde vil hjælpe dig... deres sælgere kan med sikkerhed sætte dig i kontakt med de rigtige mennesker.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 18:50 #5
regin, god idé!
Jeg ringer til Ceres imorgen, og en af de lokale bryggerier :)

men nogen med lidt mere?

fangel, tak :) jeg kigger på den nu
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 18:53 #6
wow, kan i begge smide et svar ? :)

vil gerne have flere bud på gode ideer, forhøjer lige til 200point..

evt. bare gode ideer, til hva man kunne tilføje også :)
Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 19:04 #7
thiazz Kan jeg evt. kontakte dig ?
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juli 2006 - 19:10 #8
jeg har ik brug for point - behold du bare min del..

-fangel
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 19:49 #9
Mjo, med hvilket formål ? :)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 20:24 #10
Og når i går igang... så lav et trick som de gjorde i Skagen! Det bedste publicity jeg har set et diskotek få af ingenting... ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 20:25 #11
lav et trick? :)

hehe, hva mener du? :p
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 20:25 #12
fangel, tusind tak for hjælpen ihverfald :)
Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 20:27 #13
thiazz ang mobil diskotek start
Avatar billede mjo Nybegynder
25. juli 2006 - 21:13 #14
Kontakt mig via min mail Morten@pezzo.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2006 - 09:21 #15
Jeg snakker ikke om et mobil diskotek :)
men ja, undskyld.. kan da godt se man kunne opfatte dette emne som mobil diskotek, når jeg kun nævner lys og lyd udstyr :)

Men det er fordi at det syntes jeg er de eneste ting som kan ses på nettet :) og så også købe :)

Vi snakker om et fuldt ud "stationært" diskotek i en gade :)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. juli 2006 - 18:51 #16
Har du kun 400.000 i det hele eller er det kun til lyd/lys  ?  Hvad men inventar, afståelse, tilladelser m.m ? nu har jeg selv hjulpet med at starte et disko op, og det er fandme en stor mundfuld:-) 400.000 plus lidt rækker ingen vegne i dagens danmark...  Inventaret alene kom hos os op på 1,5 mill
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2006 - 23:33 #17
Nej, cool-wil :) Det er lad os kalde en som investere i mit projekt :)

Jeg smider så selv i... og vil få det bedste ud af det :)

cool-wil, kommer også MEGET an på hvor i landet du opretter :)
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2006 - 04:08 #18
Jeg takker for al hjælpen :)